Ofte stillede spørgsmål

Img_2Hvornår kan man begynde til karate?
Silkeborg Karateklub optager nye medlemmer to gange om året. Når efterårssæsonen og forårssæsonen begynder. Vi lukker for nye medlemmer medium september og omkring 1. marts.
Er du i tvivl er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores trænere.

Hvor gammel skal jeg være for at gå til karate?
Du skal være fyldt 8 år i indeværende år. Du kan næsten ikke blive for gammel til at starte. Vi har en del medlemmer, der først er begyndt at dyrke karate som voksne.

Hvad skal jeg have på til første træning?
Træningsbukser, t-shirt og bare tæer.

Hvornår skal jeg betale?
Du har to prøvegange, inden du skal beslutte om du ønsker at gå til karate. Når du har besluttet dig kan du tilmelde dig online via vores online tilmelding. Du vil herefter modtage et girokort.

Hvordan melder jeg mig til?
Du har 1 måneds gratis prøvetræning, inden du skal beslutte om du ønsker at gå til karate. Når du har besluttet dig kan du tilmelde dig online via vores online tilmelding. Du vil herefter modtage et girokort.

Skal man have gi på?
De første gange du træner er det ok at træne i træningstøj. Når du har besluttet dig, at du gerne vil være medlem af vores klub, vil vi gerne have, at du køber en gi. Spørg instruktørene om bestilling af gi og andet udstyr.

Hvad koster en gi?
En begyndergi koster omkring 350 kr og kan bestilles via dette link http://www.nippon.dk/

Kan man både gå til karate og aikido i Silkeborg Karateklub?
Ja. Kontingentet dækker både karate og aikido. Se mere om aikido på www.aikidosilkeborg.dk

Hvad koster det at være medlem?
Læs mere under priser